Jak zgłosić biwak?
Zgłoszenia można dokonać na dwa sposoby:
1. Wysłać maila do osób odpowiedzialnych za program w Hufcu (Z-cy Komendanta i odpowiedniemu Namiestnikowi) oraz Komisji Rewizyjnej Hufca
2. Wypełnić formularz zgłoszeniowy dostępny poniżej oraz pod linkiem: https://forms.office.com/e/r20kx5X4pT(Formularz można aktualizować)
LINK DO FORMULARZA ZGŁOSZENIOWEGO
Co będzie potrzebne do zgłoszenia?
| 10 dni przed rozpoczęciem biwaku
(możliwe zgłoszenie biwaku po terminie po wcześniejszym kontakcie z Programowcem – z zastrzeżeniem możliwego braku zgody na organizację biwaku) |
Obowiązkowe:
Obowiązkowe, ale w przypadku braku można dosłać w późniejszym terminie:
Zalecane (w momencie ustalenia miejsca biwaku):
|
Obowiązkowe:
Jeżeli zbierane są pieniądze:
Jeśli zaplanowane na biwaku działania wykraczają poza zakres polisy wykupionej w ramach podstawowej składki członkowskiej:
|
Jak zbierać pieniądze na biwak?
- Przygotować kosztorys (=plan finansowy, czyli to na jakie materiały będzie spożytkowany fundusz i koszt poszczególnych elementów)
- Skontaktować się ze skarbnikiem Hufca (marzena.kaczorowska@zhp.net.pl) w celu przedstawienia celu, kosztorysu i numeru odpowiedniego konta lub jego utworzenia
Gdzie zorganizować biwak?
Komenda Hufca przygotowała bazę miejsc biwakowych w Legionowie i okolicach. Arkusz dostępny jest pod linkiem: MIEJSCA BIWAKOWE
Znasz miejsca, w których mogliby nocować harcerze z naszego Hufca? Napisz na legionowo@zhp.pl

